Pagalba

Mieli pirkėjai,

Visada stengiamės, jog apsipirkimas mūsų prekybos centruose būtų malonus, o įsigytos prekės atitiktų klientų lūkesčius. Visgi, jei taip atsitiko, kad įsigyta prekė netiko, kviečiame užpildyti žemiau pateiktą atsiliepimo formą arba kreiptis nurodytais Kontaktais.

Pagalba

Pasirinkite vieną iš temų ir užpildykite žemiau pateiktą atsiliepimo formą.
Gavus jūsų užklausą, dėl jos sprendimo su jumis susisieksime per 5 darbo dienas. 

Privatumo politika

Garantijos klientams

Kaip elgtis, jei įsigijote netinkamos kokybės prekę?

  • Atvykite į parduotuvę MAXIMA, kurioje įsigijote netinkamos kokybės prekę.
  • Kreipkitės į Informacijos skyriaus darbuotoją arba kasininkę (-ą), pateikite prekę ir informuokite apie iškilusią problemą.
  • Būtinai su savimi turėkite pirkimo kvitą, nes jis yra įrodymas, kada ir kur Jūs įsigijote prekę.
  • Mūsų darbuotojai apžiūrės prekę ir įvertins jos kokybę;
  • Jeigu prekė išties yra nekokybiška, Informacijos skyriaus darbuotojas arba kasininkė (-as) Jums grąžins už prekę sumokėtus pinigus.

ARBA

  • Užpildykite šiame puslapyje esančią atsiliepimų formą, kurioje galite pateikti visą informaciją apie įsigytą netinkamos kokybės prekę.
  • Pateikdami atsiliepimą elektroniniu būdu atsiliepimų formoje, būtinai turėkite pirkimo kvitą, nes jis yra įrodymas, kada ir kur Jūs įsigijote netinkamos kokybės prekę. Nepamirškite užpildyti visus privalomus laukus, kad atsakingi asmenys galėtų operatyviai išspręsti Jūsų pateiktą užklausoje suformuluotą problemą.
  • Visuomet galite skambinti ir mūsų bendruoju nemokamu* informacijos telefonu 8 800 20 050.

 

Kaip elgtis, jei apsipirkimo metu radote prekę su pasibaigusiu galiojimo terminu?

  • Kreipkitės į salės ar Informacijos skyriaus darbuotoją ir jam pateikite prekę.
  • Salės darbuotojas patikrins, ar prekės tinkamumo vartoti terminas išties pasibaigęs ir nekokybiškas prekes išims iš prekybos vietos.

* Skambutis nemokamas Lietuvos ryšio paslaugų teikėjų abonentams.

Kaip elgtis, jei norite grąžinti kokybišką ne maisto prekę?

Remdamasis Lietuvos Respublikos teisės aktais, tinkamos kokybės ne maisto prekes pirkėjas gali grąžinti arba pasikeisti per 14 kalendorinių dienų nuo prekių įsigijimo dienos.

  • Atvykite į parduotuvę MAXIMA, kurioje įsigijote ne maisto prekę.
  • Būtinai su savimi turėkite pirkimo kvitą, nes jis yra įrodymas, kada ir kur Jūs įsigijote prekę.
  • Informacijos skyriaus darbuotojas arba kasininkė (-as) apžiūrės prekę ir Jums grąžins už prekę sumokėtus pinigus arba pakeis prekę į kitą.
  • Jeigu nusipirkta prekė patenka į negrąžintinų prekių sąrašą (pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus), pinigai už ją nėra grąžinami ir ji nėra pakeičiama.
  • Iškilus klausimams, galite skambinti ir mūsų bendruoju nemokamu* informacijos telefonu 8 800 20 050.

Negrąžintinų prekių sąrašą rasite ČIA.

* Skambutis nemokamas Lietuvos ryšio paslaugų teikėjų abonentams.

Kaip elgtis, jei gavau asmeninę nuolaidą AČIŪ paskyroje, SMS žinute arba „Mažylių klube“ , bet jos apsipirkimo metu nepritaikė?

  • Užpildykite šiame puslapyje esančią atsiliepimų formą, pasirinkdami temą „Negavau asmeninės nuolaidos (AČIŪ paskyra, SMS, kasos kuponas)“.
  • Atsiliepimų formoje užpildykite visus privalomus laukelius, tam, kad atsakingi darbuotojai galėtų operatyviai sureaguoti į Jūsų prašymą.
  • Jums pageidavus, apie įvykdytą užklausos sprendimą, pranešime Jūsų pasirinktu būdu.

Kaip elgtis, jei pastebėjote, jog prekės kaina pirkimo kvite skiriasi nuo prekybos salėje esančios kainos arba Jums nebuvo suteikta skelbiama nuolaida?

  • Atvykite į tą parduotuvę MAXIMA, kurioje pastebėjote kainų neatitikimą.
  • Kreipkitės į parduotuvėje MAXIMA esantį Informacijos skyriau darbuotoją arba kasininkę(-ą).
  • Būtinai su savimi turėkite pirkimo kvitą, nes jis yra įrodymas, kada, kur ir už kokią kainą Jūs įsigijote prekę.
  • Jeigu kaina išties yra neteisinga, Informacijos skyriaus darbuotojas arba kasininkė (-as) grąžins Jums prekės kainos skirtumą.

ARBA

  • Užpildykite šiame puslapyje esančią atsiliepimų formą, kurioje galite pateikti visą informaciją.
  • Pateikdami atsiliepimą elektroniniu būdu pateiktoje atsiliepimų formoje, būtinai turėkite pirkimo kvitą, nes jis yra įrodymas, kada ir kur Jūs įsigijote prekę. Nepamirškite užpildyti visus privalomus laukus, kad atsakingi asmenys galėtų operatyviai išspręsti Jūsų pateiktą užklausą.
  • Jeigu kaina išties yra neteisinga, atsakingi darbuotojai su Jumis susisieks dėl problemos sprendimo.
  • Visuomet galite skambinti ir mūsų bendruoju nemokamu* informacijos telefonu 8 800 20 050.

* Skambutis nemokamas Lietuvos ryšio paslaugų teikėjų abonentams.

Kaip elgtis, jei parduotuvėje MAXIMA Jūs buvote aptarnautas netinkamai ar nemaloniai?

  • Užpildykite šiame puslapyje esančią atsiliepimų formą, kurioje galite pateikti visą informaciją apie netinkamą, nemalonų aptarnavimą. Atsakingi darbuotojai susisieks su parduotuvės vadovybe ir išsiaiškins, kodėl buvote netinkamai aptarnautas.
  • Visuomet galite skambinti ir mūsų bendruoju nemokamu* informacijos telefonu 8 800 20 050.

* Skambutis nemokamas Lietuvos ryšio paslaugų teikėjų abonentams.

Pagalba